Over RoVos Administratie
Mijn naam is Rob van de Vossenberg, eigenaar van RoVos Administratie. Na 20 jaar in het bedrijfsleven gewerkt te hebben in diverse administratieve en leidinggevende functies, ben ik in 2012 zelfstandig begonnen. Met RoVos Administratie bied ik professionele administratieve diensten aan eenmanszaken, ZZP’ers, VOF’s en kleine BV’s.
De werkzaamheden worden uitgevoerd vanuit een thuiskantoor in Almere. Daardoor wordt er op veel kosten bespaard en dat ziet u terug in het scherpe uurtarief, waar u als klant van profiteert.
Wat kunt u verwachten
U mag van RoVos Administratie een hoge mate van inzet verwachten om u optimaal van dienst te kunnen zijn. Ik werk accuraat, ben flexibel en zeer sociaal.
Bereikbaarheid
RoVos Administratie is dagelijks bereikbaar van 09:00u tot 21:00u. Het is dus ook mogelijk om ’s avonds een afspraak te maken voor een oriënterend gesprek. Dat kan bij u op locatie of op kantoor.
U kunt contact met ons opnemen via 036 – 848 06 34 of per e-mail via info@rovosadministratie.nl. U hoort dan zo spoedig mogelijk van ons.