Diensten voor bedrijven
Startende ondernemers
Wij begeleiden u als startende ondernemer al vanaf het voortraject van een eventuele start van uw bedrijf. U kunt bij ons, voordat u zich definitief gaat inschrijven bij de Kamer van Koophandel, een intakegesprek aanvragen waarin u uw vragen kunt stellen en waarin we de belangrijkste aandachtspunten waar u als toekomstig ondernemer mee te maken krijgt nader zullen uitleggen.
Denk hierbij bijvoorbeeld aan:
- Uitleg over de meest ideale rechtsvorm van uw toekomstig bedrijf
- Btw en inkomstenbelasting en/of vennootschapsbelasting
- uitleg voor het opstellen van een reëel ondernemingsplan.
- etc.
Uiteraard zullen we u dan ook uitleggen wat u allemaal dient te bewaren ten behoeve van een deugdelijke administratie van uw bedrijf en hoe we u hierbij van dienst kunnen zijn.
We kunnen u ook behulpzaam zijn bij het opstellen van uw ondernemingsplan tegen ons zeer betaalbare starterstarief. Het intakegesprek doen wij geheel gratis voor u en duurt maximaal 1 uur.
Vragen?
Mocht u vragen hebben dan kunt u ons dagelijks telefonisch bereiken via 036-8480634 van 09:00 tot 21:00 of via e-mail. Voor deelname aan een intakegesprek kunt u zich aanmelden via het aanmeldformulier voor bedrijven. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Mocht u na het intakegesprek gaan starten met uw bedrijf dan kunnen wij u desgewenst stapsgewijs verder helpen met alle benodigde stappen die u dient te maken hiervoor.
Denk hierbij bijvoorbeeld aan:
- inschrijving bij de Kamer van Koophandel
- het regelen van uw bankzaken
- het samen beoordelen van uw contracten met toekomstige leveranciers of afnemers
- alle overige zaken die daarbij komen kijken.
Ook na uw start kunt u ons tijdens kantooruren altijd raadplegen voor advies.
Uw boekhouding en administratie en de daaraan gerelateerde fiscale zaken kunt u door ons laten verzorgen. Wij verzorgen ook uw salarisadministratie welke wij tegen een scherp tarief zullen uitbesteden aan een deskundige zakenrelatie die zich hierin gespecialiseerd heeft.
Gevestigde ondernemers
Wilt u uw boekhouding en administratie in al zijn facetten door ons laten verzorgen, dan regelen wij dit graag voor u. Wat wij van u vragen is dat u uw huidige boekhouding en administratie compleet aan ons overdraagt en dat u regelt dat wij in contact kunnen treden met uw huidige boekhouder of administratiekantoor voor eventuele vragen over uw administratie.
Vragen?
Heeft u nog vragen dan kunt u ons dagelijks telefonisch bereiken via 036-8480634 van 09:00 tot 21:00 of via e-mail. Wilt u gebruik maken van onze diensten, meldt u zich dan aan via het aanmeldformulier voor bedrijven. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Interim opdrachten
RoVos Administratie kunt u ook inhuren voor interim opdrachten welke we bij u op locatie of vanuit ons kantoor eventueel kunnen uitvoeren. Denk hierbij aan tijdelijke vervanging van een van uw administratieve medewerkers of administratieve leidinggevende. Ons uurtarief bedraagt € 40,- ex btw per uur echter afhankelijk van de opdracht en uw mogelijkheden kan hiervan worden afgeweken.
We spreken dan een uurtarief af wat voor beide partijen acceptabel is. RoVos Administratie beschikt over een eigen VAR-WuO verklaring.
Vragen?
Mocht u vragen hebben dan kunt u ons dagelijks telefonisch bereiken via 036-8480634 van 09:00 tot 21:00 of via e-mail.
Wanneer u besluit om gebruik te maken van onze diensten dan kunt u zich schriftelijk aanmelden via het aanmeldformulier voor bedrijven. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Belastingen
RoVos Administratie verzorgt voor haar klanten de onderstaande Belastingzaken:
- BTW aangifte
- Inkomstenbelastingaangifte
- Loonbelastingaangifte
- Vennootschapsbelastingaangifte
- Uitstelregeling
- Bezwaarschriften
- Overige fiscale werkzaamheden
Boekhouding en administratie
Wij verzorgen uw boekhouding en administratie en periodieke BTW-aangiften, uw salarisadministratie en periodieke Loonbelastingaangiften (tegen een scherp tarief via een gespecialiseerd kantoor), uw periodieke financiële rapportages (indien gewenst) en de jaarrekening.
Ons moderne administratiepakket Exact Online biedt ook mogelijkheden om online inzage te hebben in uw eigen administratie . U kunt dus op elk gewenst moment inzage hebben in de financiële voortgang van uw bedrijf.
Voor wat betreft de jaarrekening en het deponeren ervan bij de Kamer van Koophandel voor kleine BV’s regelt RoVos Administratie alles zelf. Voor grotere BV’s treden we (in overleg met u) in contact met een accountantskantoor voor de goedkeuring van de door ons opgestelde jaarrekening en het deponeren daarvan bij de Kamer van Koophandel.